URL feldolgozása rövidítők és átirányítások által

URL feldolgozása rövidítők és átirányítások által

Ha saját elemet akar kihasználni a kampány propagációjára, esetleg “meghajtani” az URL-t rövidítőn vagy tracking rendszeren keresztül, figyeljen oda, milyen URL-re utal.

Oldottunk pár esetet partnerek nem működőképes tracking-jével kapcsolatban. A panaszok főleg azért jöttek, mert a kattintások nem lettek rögzítve, így az eladások se. Minden problémának közös alapja volt – rossz URL.

A partner egy banner HTML kódot generált és csak egy részét vette át, az URL-t. Azt elhelyezte a weben rövidítőn keresztül vagy más eszköz által, amely a kattintásokat számlálja. Ez viszont nagy hiba!

A HTML kód “amp;”-ot tartalmaz, ami működésképtelenné teszi a címet, ha másképp van használva mint a HTML kódban. Az “amp;” képviseli a “&” jelet bizonyos HTML kódtípusok esetében. A generált kód 100% pontossággal működik, ha elhelyezi a HTML kódban módosítások nélkül. Az a generált URL, amely “amp;”-ot tartalmaz, csak akkor működik, ha a HTML kódban van elhelyezve. Önállóan NEM MŰKÖDIK!

Ezért, ha rövidítőt akar használni vagy bármi mást a standard “copy/paste” stílusú kódon kívül, használja a “Klasszikus szöveges link”-et. 

Ugyanúgy érvényes, hogy bevezetésnél párszor rákattint a linkre és, ha megjelenik a kattintások listáján (Adminisztráció – Áttekintések – Kattintások listája), akkor minden rendben van. Maga a kattintás és a kattintás megjelenítése között az adminisztrációban kb. 20-30 perc késés van. Esetleg jelentkezzen nekünk és ellenőrizzük a működését.

URL feldolgozása rövidítők és átirányítások által
5 az 4-ből

Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?