Affiliate webek készítése

Affiliate webek készítése

Az affiliate lehetőséget kínál elkészíteni az egész weboldalt tekintettel arra, hogy a traffic a lehető leghatékonyabb módon felgolgozásra kerüljön közvetlenül az oldalon és a hirdető oldalára már csak a tiszta, elkészített affiliate traffic legyen küldve.

Az affiliate kihasználásának hatékonysága abban is rejlik, milyen módon készíti fel még a saját webén a traffic-et vásárlásra. Az affiliate kampány előnye a kampány állandósága. Más modelleknél mint a CPC vagy CPT, ilyet nem lehet elvárni semmi esetre sem.

Többfajta módszer létezik:

Cikk, melyben a felhasználót meggyőzi a termék minőségéről, melyet a hirdető kínál

  • Keresletet egy termék iránt létrehozhat cikkben és a felhasználót közvetlenül a hirdető oldalára küldi, ahol megvásárolhatja a terméket. Erre alkalmasak a recenziók.

Olyan kiegészítők a weben mint pl. “Tippek a mai napra”, ahol konkrét terméket javasol. 

  • A portál hatáskörét és informatív érétkét átruházza a hirdető termékére.
  • Helyezzen a webre olyan kiegészítőket, ahol közvetlenül bemutatja a terméket, melyet a portál javasol.
  • Így a termék nem csak egy következő lesz a sorban, hanem olyan, amelyet egy hozzáértő autoritás javasol. Ez lehet Ön és a projektje.
  • A termék ezáltal hozzáadott értéket szerez és eladásokat, melyekből Ön províziót kap.

Példák:

  • Tipp a mai napra
  • Az XY portál javasolja
  • Minden rendes felhasználónak kell, hogy legyen
  • Profik javasolják

Specifikus termékek katalógusa bizonyos célcsoport számára

A portálon belül létrehozni termék katalógusokat, ahol közvetlenül elhelyezheti a hirdető termékeit, azok árait, leírását, recenziókat, galériákat. Átkattintás után a “vásárlás”, “érdekel” vagy más call to action elemekre, a felhasználó a hirdető oldalára kerül, ahol befejezi a vásárlást. Ez a modell nagyon hatékony főként a web kiaknázatlan potenciáljának kiárusítása érdekében. Katalógusok vagy eshopok szimulációi vonzóak felhasználói számára és Ön profitálhat belőlük.

A “vásárlás”-ra való kattintás után a felhasználó a hirdető oldalára kerül.

Egy projekt a traffic iframe-n keresztül történő feldolgozása céljából és űrlapok a weben

Traffic-et közvetlenül a weben is feldolgozhat, mégpedig űrlap elküldésével a hirdetőnek, aki utólag feldolgozza az adatokat. Így működnek a legjobban pl. fogyás utáni keresletek, tolmácsolások vagy pénzügyi termékek. Szóval a felhasználót Ön mint partner feldolgozza és a projekten nem hoz létre exit traffic-et. Gyakran megesik az is, hogy a partner és annak tevékenységei jobban fel tudják dolgozni a trafficet mint egy hirdető.

A felhasználót feldolgozza a projektjén és nem hoz létre exit traffic-et.

Saját igyekezetével maximalizálja a külső kiegészítők hatását az adatok gyűjtésére. Csak időt kell rá fordítani és analizálni, mi történik a weben. Nemcsak elküldeni a látogatottságot és várni, hogy a hirdető feldolgozza vagy se.

Az oldal beállítása olyan termékekre, melyeket a hirdető kínál

De facto klón létrehozása a hirdető projektjének. A felhasználó lapozik a termékek között, nézegeti és összehasonlítja őket. Az utolsó lépésben viszont átmegy a hirdető oldalára és azzal befejezi az akciót. Lehet ez egyszerű landing page is.

Affiliate webek készítése
5 az 3-ből

Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?