Tracking kód elhelyezése WooCommerce-re GTM-en (Google Tag Manager) keresztül

Tracking kód elhelyezése WooCommerce-re GTM-en (Google Tag Manager) keresztül

Útmutató GTM beállítására eshopok számára WooCommerce rendszeren. Többet olvashat a Goggle Címkekezelőről itt is.

  1. hozzon létre egy kontót a következő oldalon: https://tagmanager.google.com/#/home
  2. adja hozzá az Ön saját weboldalát. A Tag Manager eg ykódot generál, melyből Ön kiválasztja a saját ID-jét. Példa: GTM-XXXXXX
  3. az ÖN GTM ID-jét helyezze el a WooCommerce adminisztrációban a következő pluginba:  DuracellTomi’s Google Tag Manager for WordPress.
  4. a plugin beállításokban minden lehetőséget jelöljön be az Integration – WooCommerce szekcióban
  5. a Tag Manager-ben hozzon létre új tag-et az “Affil Dognet – click tracking” átkattintások követésére mint egyéni HTML-t, ahol elhelyezi a kódot az átkattintások követésére. Triggerként szolgál az összes oldal (All pages).
  6. a Tag Manager-ben hozzon létre új változót (Variable). Név „ecomm_pagetype„. A változó típusa Data Layer Variable. A változó neve a Data Layer-ben „ecomm_pagetype“.
  7. ugyanazzal a folyamattal mint a 6. pontban, hozzoa létre a következő változókat: „transactionId„, „transactionProducts“ és „ecomm_totalvalue
  8. hozzon létre további saját változót, ezúttal Custom Javasrcipt típusút és nevezze el „price_netto„-nak. Helyezze el benne a következő kódot:
    function(){
    try{
    var value = {{ecomm_totalvalue}};
    var netto = 0;
    netto = value / 1.2;
    return netto;
    }
    catch(e){
    }
    }

  9. hozzon létre további változót a GTM-ben, szintén Custom Javascript típusút productList néven és helyezez el benne a következő kódot:
    function(){
    try{
    var list = "";
    var tp = {{transactionProducts}};
    var x = 0;
    if (tp){
    for (x=0; x<tp.length; x++){
    list += tp2[y].name;
    list += ", ";
    }
    }
    return list;
    }
    catch(e){
    }
    }

     

  10. a Tag Manager-ben hozzon létre új triggert Sale Page néven. Ez a trigger a “Some Page Views”-nek lesz létrehozva, melyben a transactionType értéke egyenlő a “sale” értékével.
  11. hozzon létre tag-et az eladások “Affil Dognet – sale tracking” követésére  mint egyéni HTML-t, ahol elhelyezi a kódot az eladások követésére. Triggerként szolgál a Sale page. A speciális beállításokban állítsa be, hogy a tag csak egyszer induljon el egy odalon.
  12. minden módosítást publikáljon.

Szükség esetén jelentkezzen nekünk, a GTM-et beállíthatjuk Ön helyett 😉

 

 

Click tracking kód

„XXXXXXXXXXX“ az Ön kontójának ID-jét kell beilleszteni ide.

 

<script type="text/javascript" id="pap_x2s6df8d" src="https://login.edognet.hu/scripts/fj27g82d"></script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('XXXXXXXXXXX');
try {
PostAffTracker.track();
} catch (err) { }
</script>

 

Sale tracking kód

„XXXXXXXXXXX“ az Ön kontójának ID-jét kell beilleszteni ide.

 

<script type="text/javascript" id="pap_x2s6df8d" src="https://login.edognet.hu/scripts/fj27g82d"></script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('XXXXXXXXXXX');
var sale = PostAffTracker.createSale();
sale.setTotalCost({{price_netto}});
sale.setOrderID({{transactionId}}); 
sale.setProductID({{productList}})); 
PostAffTracker.register();
</script>
Tracking kód elhelyezése WooCommerce-re GTM-en (Google Tag Manager) keresztül
Tetszett a cikk?

Eva Eperjessy
Eva Eperjessy

Country manager Dognet Hungary

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?